آلمان مذاكره با یونان را در مورد بازپرداخت بدهی ها رد كرد
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش ایرنا،'گیدو وستروله' روز شنبه در مصاحبه با روزنامه ' هامبورگر آبندبلات'، گفت: به خواسته یونان كه بخواهد مذاكرات جدیدی در مورد بازپرداخت بدهی های خود داشته باشد واقف هستم اما تاكید می كنم كه آتن نباید وظایف خود در زمینه اصلاحات اقتصادی را به صورت اساسی و ریشه ای زیر سووال ببرد.

وزیر امور خارجه آلمان خاطرنشان كرد:در پاسخ به درخواست آتن برای افزایش مهلت بازپرداخت بدهی ها،باید بگویم كه این كار امكان پذیر نخواهد بود و این خط قرمزی است كه ما نمی توانیم از آن عبور كنیم .

وستروله افزود: اینكه تغییرات اساسی در توافق های بعمل آمده بین یونان و اتحادیه اروپایی در رابطه با اجرای اصلاحات اقتصادی ایجاد شود، مورد تایید ما نخواهد بود.

وزیر امور خارجه آلمان در ادامه،گفت: از دولت یونان درخواست می كنم كه این موضوع مهم را بسیار جدی بگیرد و به تعهداتی كه پذیرفته به طور كامل پایبند باشد.

وی افزود: یونان نباید فقط به ماندن در منطقه پولی یورو اكتفا كند،بلكه باید با اجرای شفاف و صحیح سیاست های اصلاحات اقتصادی و پایبندی به تعهدات،نیت خود را بصورت عملی نشان دهد.

وستروله در ادامه با تاكید بر اینكه آلمان می خواهد كه یونان در حوزه واحد پولی یورو باقی بماند،گفت:این دست آتن است كه با اجرای اصلاحات و عمل به تعهدات بصورت عملی نشان دهد كه واقعا بدنبال ادامه حضورش در یورو هست یا نه .

یونان بحران زده كه شرایط اقتصادی بسیار وخیمی دارد از اتحادیه اروپا خواسته كه فرصت بیشتری برای بازپرداخت بدهی های خود و اجرای اصلاحات اقتصادی مورد نظر این اتحادیه، در اختیارش گذاشته شود.

اروپام** 2051** 1701**2047**





:: برچسب‌ها: شیکاگو ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: