دروازه بان جدید تیم فوتبال راه آهن تهران: با فرشید كریمی رفاقت دارم
نوشته شده توسط : amatrack

'محمد محمدی' روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص تازه ترین شرایط تیم راه آهن تهران اظهار داشت: اوضاع خیلی خوب است، گروه علاقه مندی تیم را در دست گرفته و با جدیت كار می كنند.

وی افزود: درست است كه كار را دیر شروع كردیم اما كادر فنی و بازیكنان با جدیت كار را دنبال می كنند تا نتایجی درخور نام راه آهن كسب كنیم.

دروازه بان سابق تیم فوتبال داماش گیلان در باره وضعیت دروازه بانان تیم راه آهن نیز گفت: هر 3 دروازه بان تیم از نظر بدنی و ذهنی كاملا آماده آغاز مسابقه های لیگ برتر فوتبال بوده و در تمرینات بسیار با انگیزه هستند.

محمدی در باره كار با علی دایی سرمربی و بهزاد غلامپور مربی دروازه بانان تیم راه آهن نیز گفت: با علی دایی، سابق بر این در تیم پرسپولیس همبازی بوده و در ادامه در تیم ملی نیز شاگردش بودم، از این رو ارتباط خیلی خوبی با یكدیگر داریم.

با غلامپور هم در تیم ملی كار كرده ام و مشكلی با یكدیگر نداریم.

با این همه به اعتقاد این بازیكن، علی دایی سرمربی تیم راه آهن در فصل جدید كارش از سایر مربیان لیگ برتر سخت تر است چرا كه تیمی را تحویل گرفته كه بسیار دیر تمریناتش را شروع كرده است.

وی در ادامه ابراز امیدواری كرد: با توجه به تغییر و تحولاتی كه در باشگاه راه آهن رخ داده است، به نظر می رسد روزهای خوبی پیش روی این تیم باشد.

محمدی در باره انگیزه بازیكنان تیم راه آهن با توجه به اینكه در موعد مقرر نتوانستند تمرینات خود را شروع كنند نیز گفت:‌ بازیكنان موضوع این اتفاق را به فال نیك گرفته و مصر هستند دوازدهمین دوره مسابقه های لیگ برتر فوتبال را بسیار محكم شروع كنند.

محمد محمدی، فصل گذشته برای تیم داماش گیلان به میدان رفت و در پایان فصل از این تیم جدا شد.

محمدی در حالی به تیم راه آهن تهران پیوست كه پیش از این با تیم استقلال به توافق رسیده و قراردادش را در هیات فوتبال استان تهران نیز ثبت كرده بود.

محمدی در ادامه و با كسب اجازه از كادر فنی و مسوولان تیم استقلال تهران، تصمیم به ترك این تیم گرفت و راهی تیم راه آهن شد.

ورزشی. ** 9144 **‌ 1589





:: برچسب‌ها: بهار , سیاه , ایالات متحده ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: