حضور زنان در خانواده باید پر رنگ و مستمر باشد
نوشته شده توسط : amatrack

'زهرا سجادی' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: در شرایط كنونی حضور بیشتر زنان در خانواده تا حدودی كمررنگ شده و ما از این ناحیه به مشكل برخورده ایم.

وی با بیان اینكه تفاوت حضور زنان در جامعه و در كانون گرم خانواده نباید چندان زیاد باشد، گفت: این مساله كه بانوان ایران اسلامی بعداز پیروزی انقلاب، توانمندی های خود را در عرصه های گونان به نمایش گذاشتند، امری انكارناپذیر است.

سجادی با اشاره به اینكه 180 شاخص برای رشد و پیشرفت زنان در ایران اسلامی تعیین شده است، تاكید كرد در شرایط كنونی، 60 تا 70 درصد صندلی دانشگاه های كشور متعلق به زنان بوده و حضور این قشر در رشته های تخصصی مانند پزشكی بسیار چشمگیر است.

وی در عین حال افزود: با وجود فعالیت های پررنگ زنان در بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی و حتی علمی، اما نادیده گرفتن مسوولیت های آنان در خانواده، به هیچ وجه پسندیده نیست.

سجادی ادامه داد: بانوان شاغل و فعال باید بدانند كه همگام با پرداختن به انواع فعالیت ها در جامعه، باید تربیت و پرورش فرزندان سالم و دانش آموخته را از اولویت های اولیه خود قرار دهند.

وی گفت: زنان باید با اثبات اقتدار خود در خانواده و جامعه و عمل به وظایف تعیین شده در نقش های همسر و مادر، سد بزرگی را در برابر توطئه های دشمنان ایجاد كنند.

اجتمام**9134 **1569





:: برچسب‌ها: جغرافیایی برچسب ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: