تعزیرات با اصناف متخلف و گرانفروش بازار ماه رمضان برخورد می كند
نوشته شده توسط : amatrack

' بزرگمهر صادقی' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: تعزیرات استان تهران آمادگی كامل خود را برای همكاری در تنظیم بازار ماه مبارك رمضان به مراجع نظارتی مانند سازمان بازرگانی و شورای اصناق اعلام كرده است.

براساس تقویم رسمی كشور،31 تیرماه جاری مصادف با نخستین روز ماه مبارك رمضان است.

این مقام مسوول در تعزیرات حكومتی استان تهران با بیان اینكه تعزیرات این استان برای برخورد با صنف های متخلف بویژه گران فروشان در این ایام آمادگی كامل دارد، گفت: گشت های سیار تعزیرات استان تهران این آمادگی را دارند تا در بحث تنظیم بازار ماه مبارك رمضان به همراه بازرسان سایر مراجع نظارتی به سطح بازار رفته و ضمن بررسی وضعیت بازار، با متخلفان در محل وقوع تخلف برخورد كنند.

صادقی همچنین از ایجاد شعب ویژه برای رسیدگی به پرونده های مربوط به تنظیم بازار ماه مبارك رمضان خبر داد و گفت:پرونده های ارسالی از سوی مراجع نظارتی مانند سازمان بازرسی و شورای اصناف در رابطه با تنظیم بازار ماه رمضان، در شعب ویژه به صورت سریع مورد رسیدگی قرار گرفته و احكام متخلفان در اسرع وقت اجرا می شود.

به گفته معاون حقوقی تعزیرات حكومتی استان تهران، تعزیرات حكومتی این استان هم اكنون 21 گروه گشت سیار دارد كه در صورت نیاز مراجع نظارتی، همراه بارسان آنها به بازرسی از بازار پرداخته و با متخلفان برخورد می كنند.

اجتمام**9140**1569





:: برچسب‌ها: باغ وحش , باغ ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: