خبرهای كوتاه ورزشی
نوشته شده توسط : amatrack

'ولادمیروس پتساس' یونانی سرداور پانزدهمین دوره مسابقه های بین المللی دوچرخه سواری تور كرمان ،

'ادوارد بوكت' لوكزامبورگی سرداور چهاردهمین دوره مسابقه های بین المللی دوچرخه سواری تور میلاد دو نور و اوانجلوس دیامانتیدس' قبرسی سرداور اولین دوره مسابقات كوهستان كاپ آبیدر خواهند بود.

'میروسلاو ژانوت' از جمهوری چك هم به عنوان سرداور اولین دوره مسابقه های بین المللی دوچرخه سواری تور سردار آزادگان ، 'پاول اسكورك' لهستانی به عنوان سرداور مسابقات جام باشگاه های آسیا در مواد پیست و 'پیتر فیش' سوئیسی هم به عنوان سرداور اولین دوره مسابقات بین المللی كاپ تریال پارس معرفی شدند.

** زنجان - نایب رییس هیات كبدی بانوان استان زنجان، گفت: تیم زنجان با آمادگی كامل در رقابت های لیگ برتر بانوان بزرگسال شركت می كند.

حلیه محرابلو ، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نخستین دوره از رقابت های لیگ برتر كبدی بانوان است كه از 20 تیر به مدت سه روز در استان البرز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینكه این مسابقات در قالب تیم پنج نفره و به صورت سالنی برگزار خواهد شد ، اظهار داشت: هر تیم با هفت ورزشكار 'پنج بازیكن اصلی و دو بازیكن ذخیره' ، یك مربی و یك سرپرست در این مسابقات حضور خواهند یافت.

** تبریز- همایش احیاء قلبی و تنفسی ویژه مربیان ورزش همگانی به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر و بزرگداشت هفته المپیك در تبریز برگزار شد.

این همایش ویژه مربیان رشته های ورزش همگانی از جمله ورزش صبحگاهی، آمادگی جسمانی، ایروبیك، یوگا و پیلاتس بود و 70 مربی در این همایش یك روزه حضور داشتند.

مسوول اداره تحقیقات و آموزش اداره كل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در خصوص این همایش گفت: در این همایش علاوه بر احیاء قلبی و تنفسی، طراحی تمرینات هوازی و بدنسازی و تاثیر آن در سلامت فردی نیز تدریس شد.

بهمن مددی افزود: با توجه به ضرورت موضوع سلامتی و آشنایی مربیان با موضوع احیاء قلبی تنفسی و بكارگیری به موقع آنها در میادین ورزشی و كاهش اتفاقات ناگوار و افرایش ضریب اطمینان، این دوره برای مربیان استان برگزار شد و طی آن اصول احیاء قلبی تنفسی به صورت تئوری و عملی برای شركت كنندگان تشریح شد.

** ملكان، تبریز- تیم ملی نوجوانان والیبال در شهرستان ملكان اردوی تداركاتی می زند

فرماندار شهرستان ملكان روز چهارشنبه به ایرنا گفت: این تیم برای كسب آمادگی بیشتر برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از نهم تیر به مدت 10روز در این شهرستان اردو می زند.

مصطفی قاسمی افزود: این تیم در این مدت چند دیدار تداركاتی با تیم های حاضر در قهرمانی كشور در ملكان خواهد داشت.

وی گفت: همچنین مسابقات والیبال جوانان كشور به میزبانی ملكان از12 تا 18تیرماه جاری در این شهرستان برگزار می شود.

** زنجان - مربی فوتبال درجه B آسیا گفت: نبود حاملی مالی مناسب ، تیم های فوتبال باشگاهی زنجان را سخت در تنگنا و مضیقه قرار داده است.

مجتبی عباسی، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فوتبال زنجان سالیان متمادی است كه سردرگم شده است و با ادامه این روند روز به روز ضعیف تر خواهد شد.

وی با بیان اینكه با حرف و وعده های غیرعملی نمی توان فوتبال زنجان را سرپا نگه داشت گفت: در ورزش فوتبال با برنامه های مقطعی و كوتاه مدت نیز نمی توان به نتیجه مطلوب و مناسبی دست یافت.

ورزشی ** 1553





:: برچسب‌ها: بچه ها ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: