رایزنی برای اعتباربخشی مدرك تحصیلی دانشگاههای لبنان دررشته های پزشكی
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش روز دوشنبه ایرنا ازبیروت،هیأت ایرانی به ریاست دكترحسن ابوالقاسمی رئیس دانشگاه علوم پزشكی شهیدبهشتی به‌همراه غضنفر ركن‌آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان پس از نشست مشترك با دكتر رینیه شموسی رئیس دانشگاه سنت جوزف و رؤسای دانشكده‌های مختلف پزشكی، دندانپزشكی، داروسازی و پرستاری، از بخش‌های مختلف این دانشگاه از جمله آزمایشگاه‌های ژنتیك، مولكولی، داروسازی و غیره بازدید كردند.

مسئولین دانشكده پزشكی دانشگاه سنت جوزف، ضمن تمجید از تحقیقات پیشرفته علمی صورت گرفته در ایران خواستار همكاری و تبادل اطلاعات با دانشگاه‌ها و مؤسسات تحقیقاتی ایران به ویژه مؤسسه رویان شدند.

در دیدار رئیس دانشكده علوم پزشكی شهید بهشتی و هیأت همراه با دكتر عمرو جلال العدوی رئیس دانشگاه عربی بیروت نیز پیرامون زمینه‌های عملی همكاری در حوزه‌های مختلف علوم پزشكی و علوم آزمایشگاهی و تبادل هیأت‌های تخصصی بین دو دانشگاه گفت‌وگو شد و سپس از دانشكده دندانپزشكی این دانشگاه بازدید به‌عمل آمد.

هیأت پزشكی ایرانی همچنین نشستی با دكتر حسن چلبی رئیس دانشگاه اسلامی لبنان و رؤسای دانشكده‌های مختلف این دانشگاه داشت كه طی آن امكان تبلدل استاد و همكاری در زمینه‌های آموزش مهندسی پزشكی، پرستاری و مدیریت بیمارستانی، مورد ارزیابی قرار گرفت و پس از این جلسه بازدیدی از دانشكده پرستاری دانشگاه مذكور صورت گرفت.

نشست مشترك با دكتر پطرس بارد رئیس دانشكده پزشكی دانشگاه لبنان و بازدید از امكانات آموزشی آن جهت بررسی اعتباربخشی به مدارك رشته‌های پزشكی این دانشگاه و همچنین پیشبرد همكاری‌ها در زمینه تبادل استاد و دانشجو، بورسیه‌های تحصیلی، تحقیقات مشترك دانشگاهی و غیره، از دیگر دیدارهای این هیأت بود.

مدیران بخش آموزش پزشكی كشورمان دیداری نیز از بیمارستان شهید شیخ راغب حرب در جنوب لبنان داشتند.

خاور**1030





:: برچسب‌ها: عروسی , اسپانیا , دوچرخه ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: