هشتمین اردوی تیم ملی گلبال درسوئد برگزار خواهد شد
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش روابط عمومی فدراسیون نابینایان وكم بینایان،'مهرداد شیرواني'ادامه داد: كسب موفقیت درپارالمپیك لندن نیازمند برنامه و اردوهای مستمر است كه با همكاری كمیته ملی پارالمپیك اردوهای تیم ملی گلبال به صورت مرتب و منسجم برگزار شده است.

وی با اشاره به اینكه تاكنون شش مرحله اردوی تیم ملی برگزار شده است ، افزود: هفتمین مرحله اردو نیز تیرماه در تهران برگزار خواهد شد.

این مدیرفنی ادامه داد:تیم ملی به منظور دستیابی به آمادگی مطلوب در اسفندماه 90 و خرداد 91 در دو مسابقه بین المللی در تركیه و اسلوونی شركت كرده است و اگر چه هدف ما افزایش تجربه و ارتقا آمادگی بازیكنان بود، اما تیم ملی توانست عنوان قهرمانی این رقابتها را كسب كند.

مهرداد شیروانی ، افزایش شناخت كادر فنی و بازیكنان از تیم های رقیب را از دیگر اهداف شركت دراین مسابقات بین المللی عنوان كرد و گفت: حضور در این مسابقات موجب شد تا مربیان تیم ملی ازنزدیك شاهد بازی تیم های گلبال شركت كننده در پارالمپیك لندن باشند و نقاط ضعف و قوت این تیم را كاملا شناسایی كنند.

وی درادامه به تشكیل تیم گلبال امید مردان اشاره كرد و اظهار داشت: هدف از تشكیل این تیم رشد كیفی گلبال و ایجاد رقابتهای سالم داخلی است ، ضمن اینكه ما بازیهای پارآسیایی 2014 را نیز پیش رو داریم.

ورزشی **1828**1590





:: برچسب‌ها: چشم انداز , مکزیک ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: