الگو بودن انقلاب اسلامی به بركت مكتب امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) است
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش خبرنگار ایرنا، 'آیت الله محسن حیدری' شامگاه یكشنبه در آیین جشن سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز در تالار فرهنگ اندیمشك با اشاره به نقش ممتاز و ازخودگذشتگی حضرت ابوالفضل (ع) در عاشورای حسینی افزود: حضرت عباس (ع) دارای ویژگی های بسیار ارزشمندی بودند كه یكی از مهمترین آنها بصیرت مثال زدنی ایشان است كه سبب قرب الهی و كمال حضرت ابوالفضل (ع) شد به گونه ای كه همگان غبطه جایگاه حضرت را در نزد پروردگار می خورند.

آیت الله حیدری افزود: امروز ایران اسلامی به بركت فداكاری و بصیرت ستودنی شهدا و جانبازان والا مقام به جایگاه مهمی رسیده و این در حالی است كه دشمن قصد دارد با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی و آسیب رساندن به ولایت فقیه دستاوردهای انقلاب را نابود كند.

امام جمعه موقت اهواز تصریح كرد: عده ای بدون علم و بصیرت در راستای اهداف دشمن حركت می كنند بنابر این باید با هوشیاری مانع توطئه های دشمن شد.

نماینده مردم خوزستان در خبرگان رهبری خطاب به جانبازان گفت: شما پرچم داران مكتب ابوالفضل (ع) هستید و به عنوان الگوی ماندگار در جامعه اسلامی، باید در راستای نهادینه كردن اهداف انقلاب اسلامی تلاش كنید.

در این آیین كه جانبازان و خانواده های معظم آنان، مسوولان محلی و اقشار مختلف حضور داشتند با مولودی خوانی و اجرای سرود، سالروز ولادت حضرت عباس (ع) گرامی داشته شد و از جانبازان شهرستان اندیمشك تجلیل به عمل آمد.

7281/538**1597





:: برچسب‌ها: غذا ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: