جشنواره تابستانی كیش با هزینه بخش خصوصی برگزار می شود
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش ایرنا، 'علیرضا عامری' شبانگاه یكشنبه درمراسم افتتاحیه پانزدهمین جشنواره تابستانی كیش افزود: بخش خصوصی با تمهیدات و توافقی كه در نشست های خود بدست آورده، تاكید كرده است كه تمام هزینه های این جشنواره و همچنین سایر جشنواره ها و مناسبت های پیش بینی شده در تقویم كیش را پرداخت خواهد كرد.

وی با بیان اینكه مهمترین'وجه تمایز' این دوره در مقایسه با 14 جشنواره قبلی، پرداخت هزینه های جشنواره توسط بخش خصوصی است، تاكید كرد: این مهم نشان از درك بالا و اعتماد و تفاهم میان اسپانسرهای جشنواره با مسوولان سازمان منطقه آزاد كیش و همچنین برگزار كنندگان این جشنواره است.

عامری با اشاره به تجربه موفق برگزاری چهاردهمین جشنواره تابستانی كیش، تصریح كرد: طبق نظرسنجی هایی كه بخش خصوصی و همچنین سازمان های معتبر از شهروندان كیش و گردشگران بعمل آورده اند و همچنین استقبال و حضور پرشور مردم از برنامه های آن، جملگی بر این نكته تاكید كردند كه دست اندركاران جشنواره در سال گذشته توانستند در رسیدن به هدف خود كه همان جذب گردشگر است، موفق باشند.

رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد كیش ادامه داد: در همین راستا مسوولان برای برگزاری هرچه باشكوه تر پانزدهمین جشنواره تابستانی كیش نشست هایی با تمام دست اندركاران بخش خصوصی و اصناف و جوامع مختلف كیش برگزار كردند.

وی یادآور شد: بكارگیری نیروها و گروه های موفق و مطرح در عرصه های مختلف فرهنگی، هنری و مذهبی، ایجاد تعامل و تفاهم بیشتر میان مردم و هنرمندان با برگزاركنندگان جشنواره ها جهت تبادل اطلاعات، پیشنهادات و انتقادات، بسترسازی برای برگزاری برنامه های كیفی و جذب مخاطبان بیشتر و ایجاد شرایطی برای كارشناسی و بررسی نقاط قوت و ضعف جشنواره های گذشته از اهداف تشكیل این نشست ها برای برگزاری هرچه باشكوهتر پانزدهمین جشنواره تابستانی كیش بود.

عامری با بیان اینكه تمام سعی خود را به كار خواهیم گرفت تا جزیره كیش برای هموطنان یك مقصد گردشگری مناسب باشد، خاطرنشان ساخت :امسال نیز با حضور برترین هنرمندان كشور بهترین برنامه ها را در جزیره زیبای كیش برگزار خواهند كرد.

رئیس شورای تامین جزیره كیش در ادامه به نقش 'امنیت' در توسعه روزافزون كیش اشاره كرد و ضمن تقدیر از فرمانده ویژه انتظامی كیش برای وی در پست جدید آرزوی موفقیت كرد.

عامری افزود: از آنجائیكه مقام معظم رهبری امسال را به نام سال تولید ملی حمایت از كار و سرمایه ایرانی نامیده اند و همچنین در راستای سیاست ها و اهداف دولت دكتر محمود احمدی نژاد كه همان حمایت 100 درصدی از بخش خصوصی است، این قول را می دهم كه در سالجاری مانند گذشته 'حمایت از بخش خصوصی و سرمایه گذاران' سرلوحه كارهای سازمان منطقه آزاد كیش باشد و نسبت به حل مشكلاتشان با تمام توان تلاش خواهم كرد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد كیش ابراز امیدواری كرد: با تلاش شبانه روزی انجام شده در مدت 66 روز برگزاری پانزدهمین جشنواره تابستانی كیش، لحظات سرشار از شادی و آرامش برای گردشگران و كیشوندان فراهم آورده تا مسافران با خاطره ای خوش این جزیره را ترك كنند.

وی همچنین از تلاشهای ستاد جشنواره و حمایت های ائمه جمعه، شورای تأمین، نیروهای نظامی و انتظامی، رسانه ها، بخش خصوصی، جوامع صنفی و كاركنان ادارات، نهادها و سازمان منطقه آزاد كیش در طول برگزاری این جشنواره قدردانی كرد.

پانزدهمین جشنواره تابستانی كیش از 28 خرداد تا 15 مرداد ماه برپاست و پس از یك وقفه 10 روزه تعطیلی به مناسبت ایام شبهای پرفیض قدر در ماه مبارك رمضان، از 25 مردادماه لغایت 10 شهریور ماه سالجاری جمعا به مدت 66روز در تالار شهر كیش برگزار می شود.ك/3

1234/668





:: برچسب‌ها: برلین , پرنده , درختان ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: