دو هزار كیلومتر از راههای كشور تحت پوشش دوربین های ثبت سرعت قرار می گیرد
نوشته شده توسط : amatrack

'شهریار افندی زاده ' روز جمعه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود:هم اكنون 247دوربین تصویری در سطح جاده های كشور فعال است كه این دوربین ها امسال به 354دوربین ثبت سرعت افزایش می یابد.

وی ،استفاده از سیستم های هوشمند در راههای مواصلاتی كشور را از مهمترین برنامه های این سازمان عنوان كرد و گفت:توسعه مراكز مدیریت راههای كشور امسال افزایش می یابد.

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد:مراكز مدیریت راه های كشور از 10 استان امسال به 25استان افزایش می یابد.

افندی زاده یادآور شد:نصب دوربین های تصویری و ثبت سرعت از دیگر برنامه های سازمان راهداری و حمل و نقل كشور در سالجاری خواهد بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:تمامی اطلاعات جمع آوری شده در سطح جاده از سوی این دوربین ها در اختیار پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس راه قرار می گیرد.

به گفته وی ، بحث مدیریت سرعت یكی از مهمترین بحث های سازمان راهداری و حمل و نقل كشور است كه در این سازمان با برنامه ریزی مدون پیگیری می شود.

افندی زاده یادآور شد:میزان تلفات جاده ای كشور در سال گذشته 14درصد كاهش یافت و اگر چه در برنامه پنجم توسعه میزان تلفات جاده ای ناشی از تصادفات باید 10درصد كاهش یابد اما امسال این میزان تلفات تصادفات جاده ای با كاهش 15درصدی همراه خواهد بود.

به گفته وی ، هم اكنون 10هزار كیلومتر راه شامل آزاد راه ، بزرگراه ،راه های اصلی و فرعی و روستایی در كشور در دست مطالعه و احداث است.

افندی زاده یادآور شد:در بخش راهداری نیز امسال هشت هزار میلیارد ریال برای بهسازی ،مرمت و روكش آسفالت،ایمن سازی شامل نصب گاردریل ها ،نیوجرسی ها و اصلاح نقاط حادثه خیز كشور اختصاص می یابد.

به گفته وی،مسیر جاده ' هراز ' از سمت امامزاده هاشم تا پایان مهرماه چهار خطه می شود و مابقی این مسیر نیز در صورت تامین اعتبار لازم تا پایان سال 92 چهار خطه خواهد شد.

وی گفت: از شركت ها و سرمایه گذاران خارجی كه شرایط لازم برای سرمایه گذاری در احداث جاده های كشور را داشته باشند ، استقبال می شود.

به گزارش ایرنا، معاون وزیر راه و شهرسازی از نزدیك در روند ساخت و ساز راه های چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.

7359/506





:: برچسب‌ها: نیویورک شهرستان , ساحل , جغرافیایی برچسب ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: