مخالفت ها با تحریم ایران گسترش یافته است
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش ایرنا از مالزی، خبرگزاری غیرمتعهدها در گزارش خود آورده است: چین اعلام كرده كه تحریم های آمریكا علیه شركت های چینی وارد كننده نفت از ایران را نمی پذیرد و اساسا با این گونه تحریم ها مخالف است.

این خبرگزاری می افزاید: یك روز پس از آنكه آمریكا هفت كشور بجز چین را به علت كاهش واردات نفت از ایران از تحریم ها معاف كرد، پكن اعلام كرد با تحریم نفت ایران مخالف است.

'لیو وی مین' سخنگوی وزارت خارجه چین گفته كه چین مخالف اعمال تحریم های یكجانبه علیه كشورهای ثالث است و با این گونه تحریم ها همراهی نخواهد كرد.

خبرگزاری غیرمتعهدها خاطرنشان می كند: چین اعلام كرده كه واردات نفت از ایران را از مسیرهای عادی و در یك شرایط شفاف همچنان ادامه خواهد داد. واردات نفت چین براساس نیازهای توسعه ای این كشور صورت می گیرد و واردات نفت به عنوان یك نیاز برای چین ادامه خواهد یافت.

خبرگزاری غیرمتعهدها می افزاید: روسیه نیز اعلام كرده كه با اعمال تحریم های یكجانبه آمریكا علیه ایران مخالف است و این تحریم ها را راه حل مناسبی برای موضوع هسته ای ایران نمی داند.

روسیه بهره مندی از انرژی صلح آمیز هسته ای را حق طبیعی ایران می داند و معتقد است كه فشارها و تحریم ها تنها مساله را پیچیده تر می كند.

آساق**335**1392





:: برچسب‌ها: شهری ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: