جشن محو بیسوادی در كشور سال 1393 برگزار شود
نوشته شده توسط : amatrack

'محمد مهدیزاده' روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در بیرجند افزود: تلاش می شود طی سه سال آینده آمار بیسوادان زیر 50 سال در كشور به صفر برسد.

وی گفت: ابزار كار برای ریشه كنی بیسوادی آماده شده و در این راستا ادغام نهضت سواد آموزی به منظور استفاده بهینه از ظرفیتهای آموزش و پرورش عملا فراهم شده است.

او ادامه داد: در این زمینه هیچ مشكلی وجود ندارد و مدیران مدارس و مجتمعهای آموزشی و پرورشی به وظیفه خود در برابر دانش آموزان و سواد آموزان آگاه شده اند.

وی با اشاره به اینكه اطلاعات اسمی بیسوادن كشور از منابع مختلف جمع آوری شده افزود: امید است با استفاده از ظرفیتهای آماده شده 'جشن محو بیسوادی' در شهرستانهای كشور زودتر از برنامه تعیین شده برگزار شود.

معاون آموزشی سازمان نهضت سواد آموزی در ادامه گفت: تعدادی از آموزشیاران برای انتقال به آموزش و پروزش طی پارسال تعیین تكلیف شده اند.

وی افزود: هم اكنون 16 هزار آموزشیار نهضت سوادی آموزی در سطح كشور برای آموزش سوادآموزان فعالیت دارند.

مهدیزاده برگزاری همچنین دوره های آموزشی برای مدیران مدارس و مجتمعهای آموزشی و پرورشی را از برنامه های امسال ذكر و بیان كرد: در این دوره تمامی مدیران در دوره 16 ساعته مربوط به بزرگسالان برای آشنایی با شرح وظایف و ساختار جدید شركت می كنند.

وی پالایش اطلاعاتی مربوط به بیسوادان و تطبیق آن با آمار سرشماری سال 90 به منظور كامل شدن اطلاعات را از دیگر برنامه های امسال اعلام كرد.

او از راه اندازی دوره انتقال معادل ششم ابتدایی در كشور طی سالجاری نیز خبر داد و افزود: پارسال دوره سواد آموزی راه اندازی شده و امسال دوره انتقال را در برنامه داریم.

665/110





:: برچسب‌ها: سیاه و سفید , سان ,
:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: