نوشته شده توسط : amatrack

وی روز سه شنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود : سفر دكتر 'محمود احمدی نژاد' همكاری های بین چین و ایران را در عرصه های مختلف محكم تر خواهد كرد.

وی بر لزوم ارتباطات بیشتر بین مردم و رسانه های دو كشور اشاره كرد و گفت: رسانه های باید چین را بیشتر به ایرانیان معرفی كنند.

این مسوول با اشاره به اینكه مقام های ایران و چین نه تنها به روابط تجاری و سیاسی بلكه باید به روابط فرهنگی نیز توجه كنند افزود: من فكر می كنم مردم چین نسبت به دوستان ایرانی خود یك علاقه عمیق دارند بنابراین ما دوست داریم به شناخت دو طرف عمق بیشتری ببخشیم.

' این گانگ ' یك محقق ارشد مركز مطالعات آسیای غربی و آفریقای آكادمی علوم اجتماعی چین نیز گفت : سفر رییس جمهوری اسلامی ایران فرصت با ارزشی برای سرعت بخشیدن به مناسبات بین پكن - تهران است.

وی گفت: چین به دنیا اعلام كرده كه با اقدام های یك جانبه غرب علیه ایران مخالف است و به تحریم نفت نیز تن نمی دهد و این نشان از روابط راهبردی بین تهران و پكن دارد.

رییس جمهوری اسلامی ایران قرار است به دعوت ' هو جین تائو' رییس جمهور خلق چین سه شنبه شب به وقت محلی در راس هیاتی عالی رتبه وارد پكن شود.

این سومین سفر دكتر احمدی نژاد به كشور چین خواهد بود.

رییس جمهوری علاوه بر دیدار با همتای چینی خود و گفت و گو درباره روابط دو جانبه و مسایل مهم بین المللی ، در دوازدهمین اجلاس سران سازمان همكاری شانگهای شركت كند.

آساق ** 275 **





:: برچسب‌ها: حیوانات ,
:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: