فرابورس میزبان بلوك پتروشیمی جهرم
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش روز یكشنبه ایرنا از روابط عمومی فرابورس ایران، 'امیر هامونی' افزود: 127 میلیون و 769 هزار و 700 سهم شركت پتروشیمی جهرم معادل 19.88 درصد سهام به نرخ پایه هر سهم هزار و 447 ریال و به قیمت پایه كل 184 میلیارد و 882 میلیون و 755 هزار و 900 ریال به صورت یكجا و با شرایط نقد یا نقد و اقساط حداقل 30 درصد نقد و مابقی اقساط 3 ساله در بازار پایه فرابورس بر اساس مقررات بازار سوم عرضه می شود.

هامونی در مورد زمینه فعالیت این شركت اظهار داشت: زمینه فعالیت این شركت احداث، راه اندازی و بهره برداری مجتمع های پتروشیمی و كارخانه های صنعتی به منظور تولید، بازاریابی مجاز، فروش و صدور محصولات پتروشیمی، صادرات و واردات و تبدیل مواد شیمیایی و پتروشیمیایی و فرآورده های فرعی و مشتقات آنها است.

وی در مورد تركیب سهامداران این شركت ها افزود: از سهامداران این شركت می توان شركت مهد امید آرین مالك 43.56 درصد سهام، شركت ملی صنایع پتروشیمی مالك 19.88، موسسه صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر مالك 14.93 درصد، شركت بازرگانی پتروشیمی مالك 7.07 و شركت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی مالك 0.12 درصد سهام این شركت را نام برد.

هامونی گفت: كارگزاران خریدار در صورتی مجاز به ورود سفارش خرید به سامانه معاملاتی هستند كه سه درصد از ارزش سهام موضوع معامله كه معادل 5 میلیارد و 546 میلیون و 482 هزار و 677 ریال است از مشتری دریافت و به عنوان سپرده حضور در رقابت به حساب شركت سپرده گذاری واریز یا به این شركت تحویل داده و تاییدیه شركت مربوطه را مبنی بر اخذ تضامین مربوطه به فرابورس ارائه كنند.

مدیر بازار فرابورس ایران تاكید كرد: قیمت حامل های انرژی، خوراك و محصولات پتروشیمی در چارچوب قانون هدفمند كردن یارانه ها است و خریداران ملزم به رعایت آن هستند. همچنین خریدار متعهد به رعایت ضوابط و مقررات پدافند غیر عامل كشور، رعایت اصول سیستم مدیریت HSE، رعایت دستورالعمل ها و استانداردهای بازرسی فنی واحدهای صنعتی، اجرای آموزش های تخصصی متناسب با شغل در واحدهای صنعتی، رعایت كامل دستورالعمل های تعمیراتی و عملیاتی مربوطه به قراردادهای فروش شركت های تولیدی است.

هامونی در پایان تصریح كرد: خریدار یا خریداران متعهد می شود كه هزار سهم وثیقه مدیران را معادل قیمت هر سهم در این معامله بلوكی خریداری و وجه مربوطه را پرداخت كنند. بنابراین خریدار و فروشنده تعهد می كنند نسبت به نقل و انتقال هزار سهم مذكور اقدامات لازم را به عمل آورند.

اقتصام**‌9141





:: برچسب‌ها: درخت , سگ ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: