سرممیزی ویژه مالیاتی برای رسانه ها ایجاد می شود
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا،' محمد جعفر محمدزاده' امروز - شنبه - در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری ها با بیان اینكه مشكلاتی مانند مناسب نبودن زیر ساخت‌ها، مالیات، كاغذ، بیمه و ... مدیریت رسانه ‌ها را آزار می‌دهد افزود: یكی از مشكلات رسانه های ما، بحث مالیات است و در این رابطه مناقشاتی نیز بین سازمان مالیاتی و وزارت ارشاد وجود داشته است.

این مقام مسوول در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:‌فعالیت های فرهنگی و مطبوعاتی به طور كلی از پرداخت مالیات معاف هستند اما این معافیت مشروط به ارایه اظهار نامه از سوی مدیران رسانه هاست كه به دلیل آشنا نبودن رسانه های كشور با این مساله، هر ساله مشكلاتی درباره پرداخت مالیات مطبوعات پیش می آمد.

محمد زاده ادامه داد: طبق توافق انجام شده با سازمان مالیاتی كشور، یك سرممیری ویژه برای رسانه ها ایجاد شده است تا مدیران رسانه برای انجام امور مالیاتی خود به شعبه های متعدد مراجعه نكنند و نگاه كارشناسی به موضوع مالیات در حوزه فرهنگ و رسانه وجود داشته باشد.

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد گفت:‌در این سرممیزی یك كارشناس خبره حوزه مالیاتی نیز مستقر می‌شود تا مسوولان رسانه‌ها و مطبوعات برای انجام كارهای مالیاتی خود به آنجا مراجعه كنند.

محمدزاده با بیان اینكه در حال پیگیری برای حل سایر مشكلات رسانه های كشور هستیم افزود: البته حل مشكلات مطبوعات كشور در یك دوره سه یا چهار ساله ممكن نیست و باید به مرور زمان حل شود.

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد توسعه كیفی و تهذیب رسانه را از اهداف برگزاری جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری ها عنوان كرد و گفت: در دو سال گذشته ارتقای سطح علمی و عملی خبرنگاران كشور و ارتقای رسانه ها به لحاظ كمی و كیفی مورد توجه قرار گرفته است.

این مقام مسوول در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اضافه شدن رشته جدیدی به بخش مطبوعات ششمین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری ها خبر داد و افزود:در جشنواره ششم، رشته طنز نیز مورد ارزیابی داوران قرار خواهد گرفت.

وی اضافه كرد: در حال حاضر 10 روزنامه در كشور دارای ستون و صفحه طنز هستند كه داشتن این ستون‌ها در رسانه‌ها نیاز جدی فضای مطبوعات است.

اجتمام**9140**1073**1580





:: برچسب‌ها: طبیعت , روز , ایتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: