افزایش جمعیت جوان ضرورتی اجتناب ناپذیر است
نوشته شده توسط : amatrack

دكترعابد فتاحی روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: برخلاف تبلیغات رسانه های غربی كه برای داشتن تنها دو فرزند تبلیغ می كنند، ایران اسلامی برای ادامه توسعه خود نیازمند جمعیت جوان است كه از امروز باید متولد شوند.

وی اظهار داشت: همانگونه كه مقام معظم رهبری فرمودند جمعیت كشور بسوی پیر شدن حركت می كند در چنین شرایطی تشویق خانواده ها به سمت تعدد فرزندان می تواند تحول بزرگی در تركیب جمعیتی كشور ایجاد كند.

عضو كمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار داشت: كشور ما امروز به نیروهای تازه نفس و توانمندی نیاز دارد كه در آینده نزدیك این نیاز به درستی خود را نشان خواهد داد.

فتاحی ادامه داد: روزگاری شعار بهداشت جهانی (دو فرزند كافی است) بود و این شعار امروز خانواده ها را به شدت تحت تاثیر قرار داده به نحوی كه بسیاری از خانواده ها با تبعیت از این شعار تنها به دو فرزند بسنده كرده و از بچه دار شدن خودداری كرده اند و همین امر باعث شده تركیب جمعیتی كشور روز به روز پیرتر شود.

نماینده مردم ارومیه درخانه ملت اضافه كرد: اما در حال حاضر دیگر این شعار بهداشت جهانی به درد جامعه ایرانی نمی خورد این جامعه به سمت پیر شدن حركت می كند و جامعه ای كه در حال رشد و توسعه است نیازمند نیروهای بیشتر و جوانتری خواهد بود .

8135/583/ 1645





:: برچسب‌ها: نیویورک ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 13 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: