برگزاری والیبال جوانان آسیا درارومیه مقدمه ای برای میزبانی مسابقات جهانی است
نوشته شده توسط : amatrack

سعید درخشنده روز پنجشنبه در جلسه ستاد برگزاری مسابقات والیبال جوانان آسیا افزود: یكی از فاكتورهای مهمی كه در میزبانی های گذشته توسط دست اندركان برگزاری ارومیه دیده شده، رعایت تمامی استانداردها در طول برگزاری مسابقات است.

وی اظهار كرد: میزبانی مسابقات كاپ آسیا كه با حضور هشت تیم آسیایی در ارومیه برگزار شد، تجربه خوبی برای مسوولان این استان بود تا توانمندی های خود را به نمایش بگذارند.

درخشنده ادامه داد: تعامل خوبی بین فدراسیون واین استان برقرار است و اعتماد فدراسیون ایران و كنفدراسیون آسیا نیز در خصوص میزبانی خوب و مطلوب این شهر كاملا جلب شده است.

درخشنده گفت: خوشبختانه پس از بازدید هایی كه توسط نماینده كنفدراسیون آسیا از امكانات ورزشی و خدماتی ارومیه صورت گرفته، تمامی امكانات و فضاهای موجود این شهر به تایید نهایی رسیده و هیچ مشكلی در این رابطه وجود ندارد.

وی اضافه كرد: تنها مشكلی كه در این ارتباط اعلام شده، اسكان ورزشكاران در چند هتل مختلف می باشد كه به اعتقاد مسوولین كنفدراسیون آسیا در حد امكان ، ورزشكاران باید در یك هتل واحد اسكان یابند.

درخشنده افزود: با توجه به مدت زمانی كه برای برگزاری مسابقات 2015 باقی است امیدواریم این مشكل نیز حل شود.

وی افزود: در صورت راهیابی تیم والیبال كشورمان به مسابقات لیگ جهانی، میزبانی برخی از هفته های این لیگ معتبر جهانی را به ارومیه می دهیم.

وی با ابراز تاسف از عدم حضور تیم والیبال كشورمان دربازی های المپیك 2012 لندن گفت: تیم ایران با بدشانسی هر چه تمام از راهیابی به این مسابقات مهم بازماند.

شانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا با حضور 16 تیم آسیایی از ششم لغایت چهاردهم مهر ماه جاری به میزبانی ارومیه برگزار می شود.

7126/583





:: برچسب‌ها: وابسته به تکزاس , ایالات متحده ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: