زمینه ظهور امام زمان (عج) برعهده رهبری و ملت ایران است
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین 'علی سعیدی' در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران با بیان اینكه یكی از دلایل حضور آمریكایی ها در عراق مقابله با پدیده مهدویت است، اظهار داشت: حضور امام زمان (عج) به علایم و شرایط خاصی بستگی دارد كه هم اكنون این شرایط در خاورمیانه فراهم شده است.

وی علائم ظهور را حوادث منقطع در طول تاریخ دانست و افزود: طبق روایات یك هزارو 200 مورد به عنوان علائم ظهور امام زمان (عج) مطرح است كه اكثر این علائم همچون واقعه خونریزی در ماه محرم سال 1342 و مرگ شاه ملعون ، در انزوا و تنهایی رخ داده است.

وی به فراهم سازی شرایط ظهور اشاره كرد و گفت: با قیام ملت ایران در مقابل حكومت ستم شاهی زمینه حضور حضرت مهدی (عج) فراهم شد و در كنار این مسئله باید آمادگی های همچون فردی، زمینه سازی، سیستمی، منطقه ای و بین المللی نیز ایجاد شود.

وی در ادامه تصریح كرد: برخی امادگی ها در ظهور امام زمان (عج) نقشی ندارند و در مقابل قرار نمی گیرند ، بلكه به ظهور ایشان نیز كمك می كنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: در طول بیش از یك هزار سال غیبت امام زمان (عج) ، تمامی كسانی كه در راه ایجاد حكومت دینی و ولایت فقیه تلاش كرده اند، زمینه سازی برای ظهور امام زمان را نیز فراهم كرده اند.

وی با بیان اینكه قبل از ظهور امام زمان (عج) باید حكومتی شبیه به حكومت امام زمان ایجاد شود،افزود: شبیه ترین حكومت به حكومت امام زمان (عج) حكومت ولایت فقیه در ایران اسلامی است.

وی اضافه كرد: حكومت جمهوری اسلامی توسط امام خمینی (ره) پایه گذاری شد و هم اكنون مقام معظم رهبری تداوم بخش این حكومت دینی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی تاكید كرد: در این راستا تقویت، اطاعت، حمایت و ایستادگی رهبری معظم انقلاب در مقابل فشارها و مشكلات از الزامات است و كسانی كه هیچ ارتباطی با این مسئله ندارند با كسانی كه در متن مبارزه تلاش می كنند، به طور قطع متفاوتند.

وی با اشاره به اینكه حق همیشه در تقابل با باطل قرار دارد،گفت: در صورت ادامه حكومت صدام و حسنی مبارك زمینه ظهور امام زمان (عج) در خاورمیانه فراهم نمی شد و می بایست در مصر و عراق این تحولات صورت گیرد.

وی در ادامه سخنانش افزود: به طور حتم منطقه خاورمیانه مركز پشتیبانی، و ایران اسلامی كانون بیداری و محور هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی به آمادگی بین المللی اشاره كرد و اظهارداشت: برای فراهم سازی زمینه ظهور امام زمان(عج) باید ملل دنیا همچون آمریكا، اروپا و برخی كشورهای خاورمیانه بیدار و هوشیار شوند.

وی تصریح كرد: بار اصلی زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) بردوش رهبری و ملت ایران است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یكی از ابزار زمینه ساز ظهور به شمار می رود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در عرصه بیداری منطقه ای و بین المللی نیروی قدس سپاه پاسداران ، و در زمینه آماده سازی نیروی انسانی نیز بسیج قهرمان ، نقش اول را ایفا می كنند.

وی ادامه داد: در این راستا برای ظهور امام زمان (عج) به بیش از 100 میلیون بسیجی و سپاهی آماده و جان بركف نیاز است و این مسئولیت خطیر برعهده سپاه پاسداران است و نقشی كه امروز فرماندهی سپاه و نمایندگی ولایت فقیه در سپاه دارد آمادگی فردی و زمینه سازی و منطقه ای و بین المللی است.

وی به الزامات ظهور امام زمان (عج) اشاره كرد و گفت: مردم باید ولایت مدار و ولایت پذیر باشند، برخی ولایت فقیه را قبول دارند اما ولایت پذیر نیستند.

به گفته ی وی، ولایت پذیر كسی است كه ذهن، زبان، قلب، رفتارش تمامی در خدمت ولایت فقیه باشد.

وی با بیان اینكه عصر حاكمیت ولایت فقیه تمرین ولایت پذیری برای ظهور امام زمان (عج) است، گفت: همچنین حفظ و صیانت از اصول و مبانی انقلاب اسلامی، استقامت در برابر قدرت های استكباری باید مورد توجه ملت ایران و ملت های منطقه قرار گیرد.

اقتصام**9186 **1561





:: برچسب‌ها: زرد , پرنده ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 6 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: