نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از اداره كل نغمات آیینی و رادیو نوا، مدیر این اداره كل در خصوص ساخت این آثار حماسی گفت: به دلیل تقارن مسابقات المپیك 2012 لندن با شب‌های قدر و پاسداشت حرمت معنوی این ایام و محتمل بودن مدال آوری ورزشكاران ایرانی، به دستور معاون صدای جمهوری اسلامی ایران، ساخت و تولید سرود ملی المپیك در دستور كار قرار گرفت.

ابراهیم طاهری افزود: این برای نخستین بار است كه در رادیو سرود ملی المپیك بدون ساز و به صورت كرال تولید می شود و به لحاظ كیفیت، نوآوری شعر و ملودی، این آثار از ویژگی‌های ممتازی برخوردار هستند.

طاهری وظیفه تولید و تامین نواها و قطعات مناسبتی را از دغدغه های اصلی این اداره كل دانست و افزود: تولید این اثر حماسی كه توسط گروه كرال اداره كل نغمات آیینی و رادیو نوا اجرا شده، قابل استفاده و پخش از تمامی شبكه‌های رادیویی و تلویزیونی در ایام برگزاری مسابقات المپیك امسال است.

اشعار سرود ملی المپیك با عنوان 'سرود افتخار' را عبدالجبار كاكایی و بیژن ارژن سروده‌اند محسن حسینی با مشاركت فرزاد عباسی كار آهنگسازی و تنظیم آن را بر عهده داشته است ضمن آنكه علی خدایی و فریبرز غفاری تك خوانی این قطعات را انجام داده اند.

فراهنگ 2025**1588





:: برچسب‌ها: غذا , آسمان , عکاسی ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: