حضورنیروی دریایی درآب های آزاد اقتدار ایران را به نمایش گذاشته است
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش ایرنا، امیر دریادار 'حبیب الله سیاری' دوشنبه شب در مراسم محفل انس با قرآن منطقه دوم دریایی ولایت، افزود: حضور بدون وقفه یگان های شناور كشورمان در آبهای آزاد نشان داد كه ما توان نشان دادن قدرت كشورمان را در عرصه های جهانی دارا هستیم.

وی اظهار داشت : استفاده از امكانات دریای عمان و اقیانوس هند ، یكی از مهمترین راه های پیشرفت و توسعه پایدار كشور است.

دریا دار سیاری ادامه داد: در همین راستا نیروی دریایی ارتش، با استقرار منطقه دوم دریایی ولایت در شهرستان جاسك و استفاده از تمام امكانات نداجا ، در راستای آبادانی و پیشرفت منطقه می كوشد به گونه ای كه توسعه و پیشرفت شهرستان بعد از حضور نیروی دریایی ارتش برای همه مشهود است.

وی با بیان این كه نیروی دریایی ارتش در كنار ساخت و ساز در سواحل جنوب شرقی كشور، فعالیت های خوبی در راستای حضور در آب های آزاد داشته افزود: در مدت سه سال گذشته بدون حتی یك روز وقفه در آبهای آزاد از سواحل جاسك تا دریای مدیترانه حضور داشتیم و ان شاالله در آینده نزدیك در اقیانوس اطلس نیز شاهد حضور نیروی دریایی ارتش خواهیم بود.

فرمانده نیروی دریای ارتش خطاب به كاركنان منطقه دوم دریایی ولایت گفت كه شما پیشتاز اجرای تدبیر مقام معظم رهبری و طلیعه دار سازندگی و توسعه پایدار در سواحل جنوب شرق و دریای عمان بودید.

وی، با بیان اینكه امروز اولین سالگرد حضور مقام معظم رهبری در بندرعباس است گفت: به بركت همین سفر ، شهرستان رونق بیشتر به خود گرفته و نیروی دریایی ارتش نیز با استفاده از توان خود تمامی مسائل مربوط به زیر ساخت های منطقه از طریق دولت ، دفتر مقام معظم رهبری و همچنین مجلس شورای اسلامی به طور مرتب در حال پیگیری هستیم.

ك/27199/668





:: برچسب‌ها: بارسلونا , رقص ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: